Granne med Iggy Pop?

Jag har ju lite konstiga grannar och här om dagen tror jag att jag mötte den konstigaste. Förhoppningsvis var han bara på besök hos någon i huset (har aldrig sett honom förr). Saken var den att denna man i ca 40 års ålder hade axellångt hår och en jacka som var halvstäng utan någonting på överkroppen(!!!). Där gick han förbi mig i trappen och jag kunde ju inte låta bli att kolla på honom. Undrar hur min blick såg ut. Min första tanke var "men hjälp... är det inte Iggy Pop?".

 Iggy Pop eller min "granne"? (till höger förstås)

Åter till min galna granne som under vintern har underhållt sig med att terrorisera min nyinflyttade granne med strumpan på dörren. Nu har han skaffat en hund som skäller hela tiden. För ett litet tag sedan höll hunden på i flera flera minuter. Han tystnade dock för ett tag sedan. Skäller han på natten så blir det då störningsjouren. Grrrr. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0