Grattis Världen

Får se, hur många känner jag som fyller år idag? Jag har 12 kusiner, alla på pappas sida, och tre av dessa fyller år idag. Andra födelsedagsbarn är Amens kompis, samt en som gick i min klass 1-5. Till sist så fyller även hjärtat år. Grattis bejbi;) Vaknade typ 08.30 och gick upp en kvart senare för att hämta varm choklad som jag drack i sängen. Såg Simpsons, 8 simple rules och alla älskar Raymond. Tycker inte att det sistnämnda är så bra. Det är mest jobbigt. Henke var typ halvdöd:) Steg upp för att städa innan pappa, Johan, Robert och Henkes föräldrar kom på fika. Vi fikade och såg på hockey, Malmö mot Modo. Efter fikat åkte vi med Henkes föräldrar till Max. Ska nu försöka göra ngt fysiktal. 

Hur gick det igår då? Jag och Amelia började dricka och jag kan informera att min fylla var perfekt. Tänk om det vore så här varje gång. Helt jämn, blev aldrig nykter men inte heller så full att jag mådde illa. Sist jag hade en så perfekt fylla så var det när Madde skulle flytta och jag drack Finlandia. Återgår till kvällen. Efter ett tag började vi köra singstar och jag trodde faktiskt att jag skulle vara lite bättre på det då jag var full men nope, jag var ännu sämre. Planerade att gå in mot stan senast typ 23.30 men vi gick inte förrän efter tolv. Bestämde oss för att verkligen gå på gayklubben. Fick rejält med visslingar då vi gick till klubben men på plats så var det typ stopp. I alla fall för mig. Jag gick nog inte hem hos tjejerna. En sak kan jag ju säga och det är att det var riktigt riktigt bra musik på dansgolvet. Hör och lär Cleo. Jag måste säga att det kändes konstigt att se två killar hålla på med varandra på dansgolvet. Två tjejer reagerade jag som inte på. Inte på samma sätt. Tre killar gick hem tillsammans;) Lite senare ringde Henke som tänkte åka hem men beslöt sig för att komma och vara med oss istället. Jag försökte få Amen att gilla GT men det gick inte:| Det verkar som om det bara är jag och min bror som verkligen gillar det. Henke bjöd på piggelin-drinkar:) På vägen därifrån mötte jag en tjej som går religion med mig. Kan tänka mig att hon håller till på det här stället. Inte för att hon kanske verkar gay, utan hon verkar bara vara en sådan som har kompisar som är det. Det var en riktigt bra kväll, den får en stark 4 av 5 och då är jag väldigt kräsen med femmorna. Det är synd att bra krogkvällar bara kommer då och då.

Till Henke, Amelia och alla andra som fyller år idag.... Grattis!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0