Helg mitt i veckan

Det har känts som fredag hela dagen. Måste hela tiden påminna mig om att det är onsdag. Har skrivit kemiprov idag. Kändes väl sådär. Det är väldigt sällan jag hoppas på att iallafall få ett G. Jaja, det är sista provet som räknas. Då gäller det. Pratade med en tjej som går kemi med mig och vi kom båda fram till att det vi hade prov på var galet svårt. Phu, det är inte bara jag som tycker att det är svårt, tänkte jag. Längtar tills skolan är slut. Det är så många böcker som jag vill läsa bl.a. Simone de Beauvoirs "det andra könet", en bok som jag faktiskt har hemma i P-holmen men isch vad tjock den är. Jag undrade hur hon såg ut här tidigare i vår. Jag hade föreställt mig en grå, typisk fransk häxa men jag tycker nästan att hon ser lite häftig ut. Hon påminner lite om mormors syster. Måste lägga in en bild här nedanför.
 Simone
Hehe, kom på att hon har namnsdag på min födelsedag:) Vill även läsa hennes "pojkväns" (tror inte att de var gifta, eller?) Jean-Paul Sartres bok "äcklet". Det finns fler böcker som jag vill läsa men dessa två har högsta prioritet:) Det jag längtar mest till efter skolans slut är att verkligen få vara ledig då man är ledig.

Ikväll har vi varit på stekhuset med Henkes föräldrar. Verkligen gott. Vi hade tänkt fara och träna efter det men vi bestämde oss för att stanna hemma. Vi hade nyätit och det var så mkt bra på tv:n:) Tränade armar igår och jag är inte säker på om det är en för- eller nackdel då musklerna i armarna blir större än brösten då de sväller under träning. Jag menar, det är väl en förolämpning för brösten men samtidigt är de väl inte sååå småa? Jag kanske bara har stora muskler;)

Kommentarer
Postat av: Grannen

Me like your boobies :)

2008-04-18 @ 11:49:35
Postat av: Lill Anna

Tack... Henrik:)

2008-04-19 @ 17:27:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0