Kalas

Idag fyllde morfar 78 år. Åkte till P-holmen från stan för att fira honom. Bjöds först kl 5 på "flygande Jakob". Har lite svårt för mat med namn men hellre flygande Jakob än "Janssons frestelse" *ryser*. Sedan, nästan 2,5 timmar efter maten, blev det fika. Anledningen till det sena fikat var att vi väntade på min bror som aldrig kom. Sedan skulle de andra se "så ska det låta" och jag brukar inte gilla det men jag kände att jag var tvungen att stanna ett tag. Gillar inte så ska det låta av samma anledning som jag inte gillar "let's dance". "Kändisar" som ska bre på så mkt och en tävling där förlorarna alltid måste le och tycka att det kändes så härligt att förlora. Egentligen kokar de säkert inombords. Sen gillar jag inte att de ska gå upp på scen och sjunga hela tiden. Visst om det händer någon gång under programmet men inte vid typ varje låt. Ser hellre "på spåret". 

Efter så ska det låta åkte jag hem och sitter nu vid datorn. Börjar bli lite trött. Ska nog gå och sova snart så att Henke kommer hem fortare. Kom just på att jag måste uppdatera  min lilla följetång "mini home makeover". Den kommer nu med nästa inlägg... 

Kommentarer
Postat av: Patricia

Hoppas du haft en riktigt bra fredag!
Godnatt, sovgott! :]

2008-04-11 @ 23:04:46
URL: http://PROMENADE.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0