"Mini" home makeover part 3

Mitt lilla projekt fick bromsas upp p.g.a. en kemilektion som aldrig verkade ta slut. Åkte sedan hem för att få besök av pappa som hjälpte mig sätta upp två hyllor i kontoret, samt barbordet i vardagsrummet. Tänkte smita ifrån honom för att se på våra bästa år men pappa ropade att jag gärna fick slå på fyran för att han ville se travet. Kan ju inte säga emot då han har kommit för att hjälpa mig. Bjöd honom på kaffe och bullar. Fortsatte sedan med städandet. Omorganiserade lite i lådorna och städade "skrubben". Packade även ihop en stor ikeapåse och 3 andra påsar med saker som jag har i lägenheten men som jag inte använder. Jag känner hur det lättar i kroppen då det blir mer ordning i lägenheten. Det är en liten stressfaktor att ha skåpen fulla. Har idag gått runt och njutit av mitt städresultat.

Känner att ögonlocken nu börjar bli tunga. Ska gå och sova snart så att jag får komma mig hem till stan imorgon och fortsätta städningen. Har dock lovat mig själv att göra ett ryck i kemin eller historian imorgon. Bäst av allt med morgondagen är att min Henrik kommer tillbaka dagen efter. Det är riktigt svårt när han är borta men det är väl det som kallas kärlek:) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0