What a coincidence in the bush

Haha, ibland händer det fula saker som man lika uppspelt över varje gång. Visste att min fysiklärare skulle ringa idag, jag fick nämligen ett mejl av honom igår. På förmiddagen började jag helt plötsligt tänka på att han skulle ringa och gick mot köket medan jag nynnade på min mobilsignal. Typ 2 sekunder efter att jag hade slutat ringde läraren på min mobil. Jag tyckte att det var jätteroligt:) Jag kunde bara läsa fysik b kursen på distans, och då menar jag verkligen på distans. Min lärare befinner sig nämligen i Karlstad. Fanns det verkligen ingen kurs som skolan kunde "köpa in" på närmare håll? Hur som helst, hörde knappt ett ord han sa. Problemet var inte dialekten, utan att han typ mumlade. Kanske var det bara min mobil eller mottagningen som gjorde att jag inte kunde höra vad han sa?  Han förklarade lite om provet på fredag. Ska skriva ett hemprov! Har aldrig gjort det förut. Först kommer jag att få ett prov på mejlen. Sen måste jag skriva ut provet och göra det, för att sedan posta det på söndag. När han har rättat provet kommer han att ringa och göra ett muntligt förhör. Undrar hur det ska gå när jag knappt hör vad han säger? 

Det var som att han verkligen trodde att Luleå var världens ödsligaste plats. Har du möjlighet att skriva ut provet? Hur är det med era postförbindelser? Postlådorna kanske inte töms på söndagar? Haha, joo det går att posta brev på söndagar:) 

Kommentarer
Postat av: Lexie

haha coolt att det ringde när du tänkte på det :p

2008-04-01 @ 17:05:02
URL: http://musicofc.blogg.se
Postat av: Helena

snygg blogg :D

2008-04-01 @ 17:06:25
URL: http://apriilhimlen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0