Fredag och Lördag = slappa dagar

Igår jobbade jag förmiddag i Antnäs. Sedan ringde mormor och ville att jag skulle komma på Waldorf och sådant tackar man ju inte nej till:) Efter en pizza där var det dags att hämta Henrik och åka hem för att förbereda sig för kvällen. Henke och hans kompisar hade julbord med lilla julafton och även jag var bjuden. Tänkte berätta mer om detta i ett inlägg imorgon.

Idag har jag varit ledig (tredje dagen denna månad). Först blev det en ovanligt lång sovmorgon (steg upp ca 09.45), sedan bar det av till stan där jag i princip kunde avsluta mina julklappsinköp:) Vill inte ens räkna ut hur mycket jag har lagt ut på julklappar i år och jag tror ärligt att jag ska låta bli. Huvudsaken är att det finns pengar kvar på kontot:) Jag måste ju räkna med att det blev lite andra utgifter denna månad t.ex. mobilräkningen (kvartal ca 750 kr), bilbesiktning (300 kr), samt hotellrummet på nyår (750 kr). Sen har vi ju standardräkningarna, d.v.s. hyran (denna månad 3000 kr), mat-och bensin (1500 kr), spara (1500 kr) och gymkortet (ca 400 kr).

När vi kom hem blev det pizza igen. Hårdträning gäller till veckan då det blev två pizzor och julbord på 24 timmar:S

Nu ska jag skjutsa Henke och Mange till stan, sedan blir det julklappsinslagning, choklad och julmust, samt säsong 5 av desperate housewives:) Jobbar 07.00-14.00 imorgon... i Antnäs:S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0