Lipstick jungle

Nu har jag bestämt mig för att försöka ta tag i den här bloggen och skriva lite oftare. Datorn och tv använder jag sällan, men jag ska försöka:)

Eller tv:n använder jag men jag ser aldrig på något program, däremot ser jag serier på x-boxen. Jag och Henke har börjat se desperate housewives och själv har jag börjat med en nyare serie, lipstick jungle, som även går på canal+ just nu. Egentligen gillar jag inte serien så mkt. Det enda riktigt bra avsnittet var den första episoden på säsong 2. Brooke Shields (den äldre) gillar jag inte alls, hon är mest jobbig. Och jag kan inte förstå hur hon kunde bli så ful med åren.

 Från detta...

... till detta.
Hon är kanske inte ful för sin ålder men det är ändå en stor förändring. I den blå lagunen kunde man inte sluta titta på henne och nu då jag ser henne i lipstick jungle, så vill jag helst slippa....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0