2 år.... teoretiskt:)

Förra fredagen (18 Juli) firade jag och Henke två år. I praktiken hade vi då varit ihop i två år och tre månader men nu var det alltså dags för den "teoretiska tvåårsdagen". Vi hade sedan länge planerat in att vi skulle hitta på något denna helg, så jag hade tagit ledigt från jobbet. Vi åkte på bilsemester och första stopp blev Umeå där vi bodde på stadens finaste hotell:) Pappa hade dessutom varit så gullig och lånat ut Audin. I Umeå gick vi på stan en sväng innan vi gick ut och åt.
Tillbaka på hotellet hade vi köpt kakor och vindruvor:)

Dagen efter gick vi på stan en sväng innan vi bestämde oss för att åka till Lycksele. Stort misstag! Om ni någonsin funderar på att skaffa barn, så kan ni åka till Lappland Hotell och boka rum nr 127 (utanför lekrummet). Alla familjer hade typ 4-5 ungar var. Usch, jag sa det till Henke. Om vi, trots detta, vill ha barn så ska det vara max två st... med koppel.
 
På söndagen åkte vi direkt efter frukosten. Stannade i Byske en stund och åt lunch. Senare på kvällen åt vi middag hos Henkes föräldrar innan vi avslutade resan i Prästholm.

Lycksele var alltså inget vidare men våran årsdag var jättebra. Jag fick en klocka av Henke och jag gav honom 2 halsband (ett till mig och ett till honom). Lägger upp bilder någon annan dag men min mobilkabel är borta så jag får inte över dem till datorn:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0