Björnkampen

Förlåt, det var längesen jag uppdaterade bloggen. Jag ska skärpa mig, jag lovar:) Orsaken är att jag nästan aldrig nu för tiden sitter vid datorn eller tv:n. Jag jobbar eller är ute i farten.

I torsdags (10/7) ville pappa ha med oss på travet i Boden. Jag fick vara chaufför. Det var den årliga travtävlingen Björnkampen som gick av stapeln. Det är en tävling mellan kuskarna. De får poäng efter sina placeringar o.s.v. Min tippning gick sådär, jag fick tre av sex rätt men det var svåra lopp. fem rätt gav ca 17 000 kr så då kanske ni förstår:)

Innan vi åkte till Prästholm var jag på stan en sväng. Henke skulle träna så jag passade på att gå på H&M. Väl där kände jag för att prova lite saker som såg roliga ut. Inne i provhytten såg dock allt bra ut så det slutade med att jag handlade kläder för nästan 1000 kr(!) Jag funderar dock på att lämna tillbaka en tröja. Som en del kanske känner till så hatar jag lila. Jag passar dock i en viss mörklila färg så jag köpte ändå en lila tröja. Trots att denna lila är ganska okej (i mina ögon), är jag osäker på hur jag ska göra. Jag har ju typ 5 dgr på mig att bestämma mig:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0