En sväng på stan

Jag har varit på stan två gånger idag. Först en sväng i samband med klippningen, sedan en sväng med Henke.
Jag fick mitt tyg till klänningen.

Jag fattar inte varför det blev så konstigt på bild. Jag tycker att det är grönare IRL. Här ser det nästan ut som tantigt polyester. Det är ett tunt tyg och förhoppningvis inte lika tantigt i verkligheten:) Ska sy imorgon.

Då jag skriver detta inlägg kommer jag på att jag inte har lagt upp klänningen jag gjorde för ca 2 veckor sedan. Jag lovar att göra det här någon dag:)

På stan köpte jag även ett nytt läppglans. Jag har ett likadant i en mörkrosa färg och tycker att det är svinbra. Idag valde jag ett varmt glans med lite mer färg. Jag hatar egentligen läppglans men detta älskar jag. Det är från Isadora och är just nu nedsatt till 69,50kr (99kr) på H&M. Skynda och fynda;P.


Jag fick ett par nya träningsbyxor av älsklingen. Jag köpte ett par för inte så länge sedan men jag har jobbat så hårt i dem att de är för stora;) Även dessa (som typ allt annat idag) är från H&M.

Jag gillar guldkanterna på fickorna:)

Några labbar blev det inte av idag men jag har meljat läraren om detta. Jag har dock hunnit städa lite och ska snart fortsätta. Sedan blir det Top chef och kessela (kvarg) med passionsfrukt och päron:) Nice nice.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0