Guess who´s back?

Har varit borta ett tag från bloggen men är nu tillbaka med nya krafter. Anledningen till denna frånvaro är att jag har prioriterat lite andra saker före bloggandet.

Jag har t.ex. börjat jobba. Jag kan dryga mig med att jag bara skickade in ett CV men fick två jobberbjudanden:) Valde det som gav mig "social träning" (hemtjänsten) och hittills har dett gått väldigt bra. Jag har dock insett att de som andra hatar att gå till, har mig som favorit. Min favvo var jag hos idag och hon är riktigt härlig, tyvärr så blir det så att jag alltid råkar stanna lite för länge. Tiden går väl fort då man har roligt. Jag tror att jag ska till henne imorgon också:)

Andra saker som har hänt under min "blogg frånvaro" (ej kronologisk ordning):
- Trav i Boden förra lördagen (14/6). Ensam tjej på en buss med 19 herrar.
- Trav i Skellefteå i lördags (21/6). Chaufför.
- Fotbolls EM. Nu när Italien är ute så hejar jag nog på Spanien fast det hade varit lite roligt om Ryssland skulle gå och ta guldet:)
- Sminkning på Make up Store. Fick ett presentkort av Henke i julklapp. Denna gången blev jag riktigt nöjd. Fick väldigt bra tips och så fort första lönen kommer så finns det två-tre saker som intresserar mig:)
- Midsommarfirande hos Henkes bror. Goood mat!

Jag har väldigt roliga bilder från Bodentravet men för herrarnas skull lägger jag inte ut dessa här:).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0