Pinsamt på jobbet och tjejkväll med kussen

Jag och Amen har precis kommit tillbaka efter en middag på Waldorf. Just nu sitter vi och lyssnar på Roxette. Ska alldeles strax ta en liten drink:)

Behöver verkligen något för att slappna av ikväll, dagen har varit hektisk. Många tunga lyft och även några hoppande grodor i munnen. Här är två av dagens citat.

"Var det din son?"
Till en kvinna som jag aldrig hade varit hos förr. Det var hennes sambo! Oups...

"Det var ju tur att hon inte läste koreanen"
Om muslimernas "bibel" Koranen. Vet inte varför jag sa fel och jag kom på det precis då jag hade sagt det. Alla i lunchrummet måste tro att jag har en skruv lös. Hade de skrattat hade det varit okej.

Trevlig helg allihopa, själv jobbar jag 12-21 imorgon. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0