Trött...

Är riktigt trött just nu. Inatt somnade jag typ 00.30 (låg och slötittade på en film som jag hade sett förut) och steg idag upp 05.30. Var ändå ovanligt pigg då jag steg upp. Nu har jag dock börjat känna av mina få timmars sömn.

Har försökt sy klart min klänning men den är lång ifrån klar så jag har valt att inte fortsätta mer ikväll. Jag får välja ut en annan klänning att ha imorgon från min lite halvtråkiga garderob... Jag och Amen ska ha tjejkväll;)

Idag har det gått svinbra på jobbet. Det var dock flera som inte kände igen mig. Jag fick t.o.m. ta ihand och hälsa på nytt:) Henke sa det kanske beror på håret?, men det tror jag knappast. Jag hade nämligen uppsatt idag och sååå stor skillnad är det inte:)

På tal om hår så har jag färgat håret ikväll. Vet ännu inte hur det ser ut men jag ska rapportera imorgon:)

Hej så länge...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0