Look-a-like

Frågade Amen här för ett tag sedan vilken kändis jag var lik. Hon kunde inte svara på den frågan. Amen själv är lik ganska många kändisar. Nu när jag tänker efter så är hon ju bara lik killar;) Magnus Uggla, Thomas di Leva och Slash från Guns n' roses är bara några. Det är så klart håret som gör att hon är lik dessa herrar.

Men vem är då jag lik? Hittade en sida på internet där jag kunde kolla vilken kändis jag var mest lik, så jag laddade upp en gammal bild på mig och så här blev resultatet:

 
Jag var mest lik (64%) en malaysisk R&B-sångerska med namnet Siti Nurhaliza. Tänker bara på att Henke sa att jag inte såg så svensk ut. Nu får han väl sig ett skratt... 

            
Jag var även lik Uma Thurman (59%) och Rachel Weisz (57%) 

Det såg ju bra ut men dess värre var jag även lik (till 63%!!!) Nigel Short, världsmästaren i schack:


Hmm... Han såg ju i alla fall lite feminin ut:)

Tänkte även ge er fortsättningen på mitt förra inlägg som jag skrev tidigare i dag. När jag åkte till träningen ikväll så upptäckte jag att grannen mitt emot hade hängt upp strumpan på anslagstavlan med en lapp där han ber den som hänger upp strumpan på deras dörrhantag varje natt att sluta eller att den som äger strumpan åtminstone tar reda på den. Jag måste stiga upp typ 6 imorgon för att se om den hänger där eller inte. Fortsättning följer...

Nu ikväll ska jag träna till min religionprov som jag har på onsdag. Trodde även att jag hade fysikprov på fredag men det hade jag tydligen inte. Skönt:) Ni som läser min blogg ofta kanske ser att jag har ändrat min "design". Gillade den jag hade förut men ville nu göra om den. Det är Henke som har donat på:) Hade även tänkt sätta in ett foto på mig själv här till höger men jag har tyvärr inget eftersom att jag typ aldrig tar foton på mig själv. Ska väl ta och försöka fixa det någon dag:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0