Måndag, eller nej jag menar tisdag

Blir helt dagavild då det var en röd måndag denna vecka. Måste intala mig att det faktiskt är tisdag idag. Fick mejl från dataläraren som hade rättat mitt prov (det jag pratade om under rubriken "Mot Sherwoodskogen"). Hade bara ett litet fel. Datakunskap är ju som bekant ett kärnämne som alla på gymnasiet tvingas läsa, så jag har alltså läst kursen i ettan. Grejen var att jag behövde läsa 50 p i höstas för att få läsa på heltid, och då bestämde jag mig för att välja en kurs som jag redan hade läst. Eftersom det inte fanns så många kurser som jag kunde läsa upp (svårt att läsa upp kurser då man inte kan få högre betyg i dem hehe;) så då valde jag alltså datakunskapen. Sagt och gjort, idag fick jag beskedet att mitt VG har förvandlats till ett MVG:) Härligt!

På tal om att vara duktig så har jag och Henke nog slagit vårat rekord idag. Handlade 17 olika sorters grönsaker då vi var och handlade. Och då menar jag grönsaker, inte frukt. Ska även fara och träna snart. Har inte hunnit träna nå under påskhelgen så man har lite att ta igen. Eller Henke tränade igår men jag kände att jag inte var i skick för det. Det ger ju trots allt typ ingenting då man tränar dagen efter fest. Jag har dock kört lite chins på stången i köket, så helt uträknad har jag inte varit:) Hinner inte skriva så mkt mer. Hade tänk göra lite fysik nu så jag återkommer nog imorgon. Mest troligt med en filmrecension.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0