Planet Terror

Haha, vi kunde inte hålla oss. Började se planet terror i förrgår och såg klart den igår. Jag måste säga att jag föredrar Death Proof. Gillar inte riktigt zombiefilmer men den här var ändå okej. Lite för grisig för min smak dock. Det jag gillade bäst med filmen var egentligen musiken. Den fastnar som:) Föredrar som sagt death proof, gillar tuffa "girlpower filmer". Ska fortsätta på Tarantino/Rodriguez spåret och se "From dusk till dawn" ikväll. Eller vi får se om det blir ikväll. Ska nämligen ut och äta för att pappa fyller år idag. Grattis:) Får se hur långt tid det tar. Sedan är det ju dessutom hockey på tv. Får se om jag klarar av att se det då jag saknar nerver. Står bara och hoppar i soffan eller på bordet. Sen låter jag typ som nalle puh då jag svär då jag är uppspelt.

Imorgon blir det Ikea. Henke beställde ett nytt matsalsbord tidigare i veckan och kom då på att det var en massa andra saker som vi behövde. Eftersom vi ändå kommer att vara i P-holm i kväll så tänkte vi att vi far en sväng till Haparanda. Pappa ska låna ut sin bil till oss;) Den är skön att köra då man väl har kommit upp i farten men jag gillar inte att köra i stadstrafik med den. Framför allt så gillar jag inte att parkera med den men det ska nog gå bra.

Steg upp och åkte till gymmet 06.50 imorse:) Fick en baguett från dagobert för "besväret". Mer om pappas födelsedag och Ikea i ett annat inlägg... Tills dess, auf wiedersehen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0