Virrigt värre

Tänkte slänga in ett litet inlägg innan "Top model" börjar kl 21.00. Har en lärare som verkar ha spårat ut totalt. Hon har några år på nacken men det känns som att hon bara blir virrigare och virrigare. P.g.a. min hopplösa körtelfeber, som fortfarande gör mig helt dåsig på dagarna, hann jag inte göra slutprovet i hennes ämne innan jul. Skrev två mejl till henne i december som hon svarade på först ca 2 månader senare. Skulle sedan göra detta prov förra veckan på fredag. Då hade hon glömt bort att jag skulle komma. Visst, sådant händer ju men det känns lite underligt med tanke på att hon även missade mitt första prov och dök inte alls upp på det andra. Den gången hade hon dock skickat en annan lärare som hjälpte mig att komma igång. Då jag kom till henne nu i fredags skulle hon gå på lunch så vi kom överens att jag skulle komma tillbaka denna vecka för att göra provet. Torsdag 13/3 kl 12.50 kom vi fram till, eftersom att jag hade lektion mellan 10.00-12.00. Nu idag fick jag svar på ett tidigare mejl från henne, där hon skrev att jag kunde komma nu på fredag och skriva provet. Hon skrev även att jag kunde komma efter min lektion och att 11.00 passade henne bra. Hmm... klarade hon av att missuppfatta både dag och tid på samma gång? Har egentligen kemilektion mellan 10.00-12.00 på fredagar också men som tur var är min kemilärare borta denna vecka så jag kan ändå skriva provet på fredag kl 11.00. Tur, annars hade det blivit trassligt:)

Fick tillbaka religionsprovet idag, spikat och klart;)

Hinner inte skriva så mycket mer, ett intressantare inlägg kommer någon annan dag:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0