Grillat och hockey

Var som sagt i Prästholm igår.

Jag dammsög altanen och dukade, Henke lagade maten, pappa höll på med infravärmarna och Robert låg på soffan. Detta blev dukningsresultatet:

Tur att servetterna inte syns så bra för de var lite töntfula:)

Riktigt gott att grilla och vi har de senaste gångerna kört med GI och skippat stripsen. Det är mkt godare.
Jag har märkt att medan andra kommer hem till sina föräldrar för att ta ledigt från fest, blir det alltid tvärtom då jag åker hem. Hemma blir det nästan alltid att dricka och röka (alla utom jag som skippar rökat för hyns skull:). Lite vin m.m. blir det dock ofta. Den enda gången i mitt liv som jag har varit bakis så var pappa inblandad. Det känns som lite fel... en förälder är som den sista man ska bli rejält packad med:)

Hur som helst, efter grillningen så blev det hockey och ooooo vilken spännande match det blev. Jag lyckades även hålla mig från att stå och stampa framför tv:n, mest p.g.a. att ögonlocken hade det svårt sista perioden. Trots förlust så var det en bra match.

Tänkte avsluta med att visa våran roliga grill:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0