Hårfärgning

Då var det dags igen. Utväxten har överskridit 2 cm och mitt blonda hår började göra sig påmint i den rödbruna hårtoningen.


Har för övrigt varit ganska nöjd med färgen jag har (bilden till höger) så det blev samma toning även denna gång. Har slutat färga håret eftersom jag inte märker någon skillnad på färg och toning. Toningen ska förvisso tvättas ur stegvis tills färgen har avtagit men jag märker ingen skillnad då även färgat hår tappar sin intensitet efter X antal tvättar. I alla fall rödbrunt och brunt hår. Utväxt får jag i alla fall av båda så påståendet om att man ska slippa utväxtkanten med toning stämmer inte riktigt. Inte på mitt hår iaf. Kör numera därför med toning eftersom det sliter mindre på håret, såvida jag inte hittar någon färg som bara finns permanent. 

 
Tur att håret inte blir samma färg som  själva färgen... "ravioli brunt" typ:)
Hade kunnat visa en efter bild men håret tar en evighet på sig att torka och jag ville inte börja föna så det blir ingen sådan. Resultatet blev ungefär som förebilden men några nyanser mörkare. Ungefär som på presentationsbilden.

Kommentarer
Postat av: emma

usch nä tandläkaren e inget kul.-

men jag var så illa tvungen att gå dit.

fick reda på idag att jag måse ta bort alla mina visdomständerna.

ajjjjjjjjjjj säger jag!

2008-05-19 @ 12:37:31
URL: http://enlitentax.blogg.se/
Postat av: Sandra Jonaeson

Jo jag tänkte också på de, men hon ville väl veta om de var efter de.. typ igen! fattade inte riktigt..

Men söta var dem!

2008-05-19 @ 12:55:37
URL: http://jonaeson.blogg.se/
Postat av: Sandra Jonaeson

Sant! Fast tycker man att de var ett misstag, så tycker jag att de är upp till var o en om de kan lita på människan igen. De kanske är ett av få par som blev tilsammans när de var 16 och kanske håller i hop hela livet, då är inte ett snesteg hela världen, men de är ju upp till var och en. Jag skulle heller adrig kunna lite på min pojkvän om han var otrogen..

2008-05-19 @ 14:43:30
URL: http://jonaeson.blogg.se/
Postat av: Jessica Anshagen

Hej :)

Hoppas du får en jätte bra dag!

2008-05-19 @ 15:02:12
URL: http://www.jessi.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0