Helgen som var...

Jag har som vanligt varit dålig på att uppdatera bloggen under helgen.

Ska försöka att inte vara så långdragen (det är ändå inte så intressant att läsa om vardagliga saker).
Var som sagt med Amen på stan i torsdag då vi även passade på att göra bort vårat helgfika. Jag tog en muffin på Roasters :) Köpte som bekant skorna och även hårprodukter.

På fredagen var planen att blogga på morgonen, skola, stan fram och tillbaka, åka hem och skriva på historian, städa och sedan middag hos faster. Min plan gick i kras redan på morgonen. Vaknade 06.30, pigg som en mört och kunde inte somna om. Jag låg dock kvar i sängen och drog mig till framåt 8.00. Åkte i väg till skolan för att sedan skynda mig på stan. Köpte mineralsmink (besatt av detta) enligt planen. Sedan fastnade jag på H&M där jag köpte en bikiöverdel som jag väntat på sedan november, ett linne och ett halsband. På vägen till cykeln mötte jag Amelia :) Hon var på jakt efter en present till sin syster, Agnes, som fyllde år samma dag. Jag följde med henne och träffade Agnes och Gunnel (Amelia och Agnes mamma) som ville att jag skulle följa med och fika :) Det blev Roasters igen och denna gång bestämde jag mig för en kladdkaka. Efter fikat fortsatte jag och Amen en stund på stan innan Madde joinade. Min tidspress började göra sig påmind då klockan närmade sig 15.00 (middagen var 16.00). Var tvungen att bege mig hemåt för att städa bort det värsta. Nu börjar jag känna mig långdragen så jag hoppar direkt till utekvällen.

Förfest hos mig med Madde och Jenny. Henke kom btw från Oslo kring 21.00. Han hade köpt en present på taxfree, ett set med sprit så att man kunde blanda cosmopolitans. De andra tyckte att drinken var stark och man fick höra uttal som "det kändes som att ögonen skulle lämna skallen". Själv kände jag knappt någonting, förutom en hetta då jag svepte hela drinken ;) Antar att tiden med G&T har gjort mig sträv :) Det slutade med att de andra tjejerna gav sin drink till moi. Utekväll på Cleo som för en gångs skull spelade hyfsat bra musik. Kvällen hade varit riktigt bra om det inte vore för att jag inte kände mig speciellt full. Den slutade som vanligt på korvgubben :)

Lördag... Frukost på sub&co. Gick på stan en sväng, fick en klänning av Henke :) Sedan åkte vi på middag hos Henkes pappa som hade fyllt år. Mys i soffan på kvällen. Dåligt samvete för att jag inte hade skrivit uppsatsen i historian.

Sov länge (för att vara jag) på söndag. Handlade och skrev på uppsatsen. Skippade sanningens ögonblick för att se på Dexter.  

Sorry att jag inte bjöd på några bilder i detta inlägg men jag ville bara få helgen bortbloggad:) Skärpning pågår. Jag känner att jag vill ändra lite på bloggen så jag ska försöka göra den lite roligare ngn dag:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0