Indiana Jones

Igår var jag och Henke först på gymmet. Henke tränade med Danne så jag körde bröst och rygg på egen hand. Det är skönt att köra själv ibland, man får som mer gjort. Några kommentarer på träningen är att jag ökade 1 kg på  liggande bröstpress och ca 2,5-3 kg (minns inte vikten i hg) på hantelrodden:) Jag har nog kört lite för lätt där (tror jag). Det var dock länge sedan jag körde ryggresningar och dumt nog så gjorde jag onödigt många rep på den. Kändes som att någon hade sparkat mig i ryggen då jag var klar.

Efter träningen åt vi snabbt för att sedan gå på bio. SF har börjat (eller var det bara denna gång?) att visa filmer 20.15. Jag tycker att detta är riktigt bra då jag har tendensen att bli så trött då den börjar 21.30. Jag fick ett presentkort av Henkes föräldrar i julklapp så det var i princip gratis att gå på bio:) Äntligen fanns det en film som båda ville se, nämligen Indiana Jones. Vill inte avslöja hur mycket som helst men den var riktigt bra. De lyckades fläta ihop lite historia, bl. a. andra världskriget och upptäcktsresornas epok men även aliens. Rymdvarelserna kunde de dock ha skippat men det var ju Steven Spielberg så man anade att det skulle komma något sådant. Tyvärr så gjorde detta att filmen blev lite töntig. Harrison Ford gillar jag, kanske mest p.g.a. att han är med i min favoritfilm:)

Nu ska jag snart på stan och fika med Amen. Har ett till inlägg på utkastet som jag publicerar då jag kommer hem. Jag har varit flitig och gjort en egen recension på kvällens ESC.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0