Jag är ingen speed demon

Jag har varit lite dålig på att uppdatera bloggen den senaste veckan men den sista skolveckan är full med arbete. Avslutade min näst sista kurs idag med en redovisning i Historia B om Vietnamkriget. Läraren gick även igenom betyg och gav mig ett MVG med motiveringen "utan tvekan". Det var inte helt oväntat men det kändes bra, svensk historia och jag är som chips och dip:)

Sista kursen nu är i alla fall fysiken och usch vad seeeeg den är. Har haft 11 labbar i denna och endast 2 rapporter är helt klara (har börjat på alla utom 2). Det är så fruktansvärt tråkigt att jag har lust att hoppa av. Har dessutom prov i ämnet imorgon. Ännu tråkigare. Nåja, nöjer mig med att G men ska försöka kämpa till ett VG. Ett MVG orkar jag inte ens försöka med. Känner mig så omotiverad *tungan hänger*.

Kommer kanske vara dålig på uppdateringen här ihelgen (om inte rapporterna går snabbt d.v.s.). Jag ska försöka skriva lite. Här får ni den riktiga speed demon att kolla på, önskar att jag är lika snabb som honom med det sista i fysiken.

Klippet är från filmen "Michael Jackson i Hollywood". En bra film, tyvärr har jag sett min inspelade version så mycket då jag var liten att det inte går att se hela utan att den hoppar och har sig. Tur att youtube.com finns:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0