Project runway vs. kemiprov

Bestämde mig för att cykla hem på "hålet" mellan religionen och kemin. Är trött och less på skolan. Började se säsong 4 av project runway igår och det är en riktigt gay-säsong. Typ alla killar verkar vara homosexuella och det är bara roligt, förutom att de ska gråta hela tiden. Tror att det var 3 st som grät i det andra avsnittet, många p.g.a. att SJP kom för att vara "gästdomare". En av de kvinnliga deltagarna är helt galen/äcklig. Vill inte avslöja för mkt. 

Hur som helst, har kemiprov på fredag och känner att jag måste ta mig i kragen och börja träna på riktigt. Har hittills bara suttit och kollat på gamla anteckningar och slöläst i boken (även om repetition av det gamla är väldigt nödvändigt). Känns tungt nu den sista tiden, jag vill bara ha allt bortgjort. När jag skulle cykla till skolan idag btw så hade något stoppat ett par trosor under sadeln. Vet inte vad det är med Kallkällan och underkläder. Strumbyxor hänger i en buske på sidan av huset, en bh har jag sett längs skogsstigen och nu trosorna på min cykel. Känns som att det är min psykgranne som (som vanligt) inte kan låta bli tvätten i tvättstugan. Jag dubbelkollar alltid så att jag inte glömmer något då jag tvättar.

Nu ska jag låta bli datorn och träna på provet. Om jag tränar flitigt kan jag nog belöna mig själv med ett avsnitt runway ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0