Sköna fredagen

Kemikursen är slut vilket innebar en ledig fredag. Passade på att vara lite hälsosam och samtidigt skämma bort kroppen riktigt rejält.

Vaknade kring halv 6 (tror jag). Kunde inte riktigt somna om utan låg och halvsov. Riktigt skönt. Sedan gick vi upp ngn gång kring 06.15, tog en proteindryck, och åkte iväg till gymmet där vi befann oss 07.02. Körde rygg och bröst innan jag åkte till pappas jobb för att hämta två böcker som jag hade beställt. Pappa är just nu på ett jobb på Pontushallen där de renoverar damernas omklädningsrum. På Pontushallen bjöd pappa på frukost. Åkte sedan hem igen där jag först tog ett bad. Sedan blev det scrub i ansikte och kropp, rakning, hårinpackning m.m. Sedan gjorde jag min vanliga ansiktsrutin, samt en insmörjning av hela kroppen. Naglar klipptes o.s.v. En helrenovering.

Vill ha i badrumsskåpet:


Clinique 7 days scrub - ansiktsscrub. Med tanke på hur fruktansvärt bra cliniques övriga proukter är så måste denna vara bra. Vill ha!

             
Clinique redness solutions - ansiktsprimer med spf 15 som dessutom tonar ner röda områden. Vill ha!!

Började sedan känna av en låsning i ryggen då jag andades. Jag testade allt för att få bort den - stod i brygga, la mig på rygg över fotpallen, gjorde kamelen (yogaställning), hängde i stången där man gör chins m.m. Ingenting fungerade. Tog en långpromenad innan lunchen. Hämtade Henke kring 17, åkte in på bolaget och köpte vin. På vägen hem mötte vi Henkes föräldrar, vilket slutade i middag på Tasty. Åkte hem där Henke knäckte ut min rygg, det lät som om någon bröt en kvist. Gjorde lite fysik innan vi avslutade kvällen med ett glas vin och film:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0