Snart slut

Inte länge kvar tills skolan slutar nu :) Arbetsledaren ringde igår och frågade om jag hade några önskemål om lediga dagar. Det är då man känner att snart är det dags.

Är otroligt less nu efter 13 år i skolan. Längtar tills det är slut och sommaren börjar.
Detta är sakerna som jag har kvar att göra:
Kemi B - Ett kursprov 23/5 (d.v.s. prov på hela boken)
Fysik B - Olidligt många lab.rapporter som jag måste sparka mig själv till att börja med snart.
              Ett delprov 30/5 (halva boken)

Historia B - Fördjupning i en konflikt efter 1945. Det står just nu mellan Cubakrisen och Vietnamkriget. Som tur var ska jag endast resdovisa denna muntligt :) Tror att det ska vara klart v.22.

Religion B - Muntligt förhör i naturreligionerna v.22 (tror jag).


Kommentarer
Postat av: Lill Anna

Jag blir så irriterad då texten alltid ska bli konstigt. Vill inte att den här lilla, fula texten ska hoppa in hela tiden. Jag ska ta och fixa detta...

2008-05-13 @ 09:21:44
URL: http://lilllindgren.blogg.se
Postat av: Lill Anna

Nu har Henke fixat texten. Jag förstår inte varför den blir konstig ibland men huvudsaken är att det går att göra någonting åt det:)

2008-05-19 @ 13:47:33
URL: http://lilllindgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0