Filmkväll

Igår var det första gången på väääldigt länge som alla fyra samlades, totalt nyktra. Det var dags för filmkväll och jag hade dagen till ära köpt sex and the city filmen. Det är ganska lustigt, men jag tror att vi alla ser oss själv i någon av karaktärerna och jag tror att vi är rörande överens om att detta stämmer:

Jag - Charlotte
Madde - Carrie
Jenny - Miranda
Linda - Samantha

Igår var jag faktiskt glad för att jag var "den tråkiga" för jag tyckte att filmen var sorglig - något som jag inte hade förväntat mig. Det enda "hemska" som drabbade min karaktär var att hon sket ner sig. Passande nog så var min mage i uppror och pratade under hela filmen (ett resultat efter en dag fullspäckad med fiberrik mat)... Hur som helst, jag tyckte att filmen var bra men oj oj vad mycket äldre en del ser ut. Tjejerna såg i princip likadana ut (en del såg t.o.m. yngre ut) men männen hade verkligen föråldrats, speciellt Steve.

Nu ska jag ut på promenad.... två dagar kvar på tonårslivet:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0