Kristen går på gayklubb... igen!

Hade en dubblering på jobbet med en kvinna som frågade om jag var kristen (hon hade fått syn på mitt guldkors runt halsen). Jao, mer eller mindre kan man säga, svarade jag. Det är ju inte så lätt att säga att man är kristen i dagens samhälle då man "inte tror på Gud men ändå på något" . Jag måste dock erkänna att det är en stor tröst att tro på Gud.

Hur som helst, kvinnan (som visade sig vara kristen) och jag gick och småpratade lite på vägen tillbaka till lokalen. Jag frågade henne vad hon skulle göra ikväll och hon svarade att hon skulle dammtorka. Hon passade samtidigt på att fråga vad jag skulle göra. Det skulle inte kännas bra att säga sanningen, som var "jag ska på gayklubb".

Det är snart sex månader sedan jag var på make out, Luleås enda gayklubb. Det ska bli roligt att återvända. Främst för musiken. Det brukar nämligen vara väldigt bra musik då denna klubb har öppet:). Nu ska jag ta kvällens första drink och umgås med Amelius. Trevlig kväll!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0