Söndag

Jag har haft turen att vara ledig i helgen:) Kunde inte vara totalt ledig för den delen. Kring nio gick jag på promenad och kallt var det! Frosten låg kvar (tog en bild men jag orkar inte ladda upp den just nu för jag har tänkt städa lite) och utandningsluften förvandlades till rök. Jag hade dock klätt mig ordentligt så det var riktigt skönt. Efter lite mys i sängen blev det en dusch och frukost, sedan en sväng på storheden. Just nu är Henke på hockey (juniorerna) och jag hade tänkt äta pizza från gårdagen och se något avsnitt SATC. Sedan blir det som sagt städning...

Tråkigt inlägg men jag kände att jag måste blogga om något då jag ändå sitter vid datorn för en gångs skull:)

9 dagar kvar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0