Jobboholic

Har varit usel på att blogga men om sanningen ska fram så sitter jag typ aldrig vid datorn nu för tiden... eller jo förresten, jag sitter här då jag ska se var jag ska jobba. Jag har jobbat så mycket den sista tiden att jag nästan är beroende. Ska försöka lugna ner mig men vikarieförmedlingen ringer hela tiden och jag vet inte... det känns som att jag förlorar pengar varje gång jag tackar nej.  Mitt jobbmissbruk har gjort att jag brytit mot lagar som säger att man måste vara ledig minst en dag i veckan, ha en dygnsvila på 11 timmar i genomsnitt, samt antal timmar man får jobba på ett dygn (jobbade 20 timmar). 

Jag kör hårt denna månad, sedan ska jag försöka trappa ner....  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0