Och så kom helgen...

Jobbade till 16 igår. Sedan bar det av hem. Hade inget att göra så jag hoppade in i duschen. Gick till Kvantum och mötte Jenny, Madde och Linda. Köpte lite snacks och åkte hem till Jenny. Tror ni inte att vi hamnade framför "Talang 2009"? Jag tål det inte. De röstade vidare typ alla igår, bara för att vara snälla. Dumsnälla är nog rätta ordet:)

Idag är det Lördag och jag är ledig! Vaknade 05.12 och somnade om. Vaknade sedan vid sju, läste lite i en tidning och "solade" sedan genom rutan. Då jag tog ansiktet från solen så hade jag drabbats av solsting haha:) Är fortfarande dåsig i huvudet och lite illamående:S Gick upp vid kvart i åtta och har sett tv ett tag. När Henrik har stigit upp (får ta och riva upp honom snart" så blir det gymmet och sedan stan. Ska spana efter nya skor:) Ikväll ska jag roa mig med att se Robinson och äta godis i soffan.
 
Imorgon blir det mest troligt fika/lunch på stan med pappa och Maria. Nästa helg drar vi till Umeå tillsammans på V75:D

Förresten så har vi fått ett litet genomslag på klassfesten. Lokalen blir byahuset i Prästholm MEN, jag har upptäckt en sak med datumet. Det är ju studenten den 5 juni. Antingen har vi det ändå den 5:e och festar i Råneå eller så kanske vi skjuter fram klassfesten till 6 juni (visst är alla krogar öppet fast det är en röd dag, eller??) eller så skjuter vi fram till helgen efter men då är det ju rånemarknaden. Plus att det är V75 i Boden dagen efter (på lördagen) och jag vill gärna vara fit kl 7.00 då bussen går:) Kanske att man tar det lördag kväll den 13:e? Då får vi dessutom fira Bella som fyller 21 år den 14:e;) 
Vad tycker ni? Vet att det är några klassisar som läser min blogg, var inte blyga! Skriv en kommentar vad ni tycker. Måste verkligen göra en blogg så att alla kan kontaktas och diskutera lite. Får nog ta tag i saken och göra en ikväll:)

Kommentarer
Postat av: Teemu

En vadå?

Gillar du V75? eller?

Du pratade något om de på jobbet...men jag var ju helt borta i skallen igår...kanske du märkte :D

2009-04-18 @ 13:34:47
URL: http://irwingoodman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0