Promenad

Var ute på promenad i nästan 2,5 timmar igår. Kände mig rund om fötterna då jag kom hem och försökte "massera" dem med våran nya plastdörrmatta som jag köpte på jula igår. Gick runt Gültzaudden och det är riktigt fint att gå där nu. Tog lite bilder med min värdelösa mobil (köp aldrig en samsung), som gick ner på lägsta batterinivå efter två foton.


Tyckte att denna blev ganska bra... för att vara amatör:)


Det blev även en skymt av Bergnäsbron...

Jag tror dessutom att Lulebo smygläser min blogg. Dagen efter mitt "metmaskinlägg" (se föregående inlägg), var trappuppgången städad och innergården såg ut på följande vis:


Väldigt skovänligt. Haha, snyggt att jag syns nere i det vänstra hörnet:)

Kommentarer
Postat av: Teemu

otroligt fina bilder...men håller med att du borde ha en kamera med icke märket samsung

2009-04-30 @ 11:04:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0