Tordagen 23/4...

...dagen då jag fick mycket gjort. Hade ju gjort en fin liten lista i ett tidigare inlägg och otroligt nog fick jag det mesta gjort. Allt utom packningen till Umeå som jag gjorde ca 30-40 min innan vi skulle åka. Vi åkte nämligen och tränade på morgonen innan det bar av strax innan 10:)

Hur som helst. Detta lyckades jag klämma in i torsdags:
- Springa 1 mil på löpbandet.
- Städa (inkl. byta rent i sängen och skrubba under badkaret)
- Tvätta.
- Stryka och sätta upp sommargardiner i vardagsrummet.
- Stryka 12 skjortor.
- Tvätta krukväxter i badkaret. Tänkte plantera om "tungorna" i sovrummet men jag kände att där gick gränsen:)
- Träna styrketräning (ben).

- Åka till Prästholm för däckbyte (lyckades även smälla upp skattemärket).


Sådär. Skönt att skriva upp allt och få det bekräftat:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0