Degdag till en hurtbulle

På morgon var jag och Henke väldigt hurtiga då vi intog gymmet 07.00. Henke cyklade större delen av passet och jag sprang på löpbandet. Tyvärr hann jag bara springa i ca 45 minuter då Henke skulle skjutsas till jobbet. Jaja, bättre än ingenting, får väl ta igen det på fredag:)

Sedan så har jag mest degat, både hemma och på jobbet. Var på Björksgatan idag. Egentligen har jag ju ett schema i Gammelstan men jag hade tre pass som redan var bokade på Björksgatan, så jag fick ta dem utöver mitt schema och lite extra pengar säger man ju inte nej till:) Hade passet mellan 15.00-21.45. Tycker att det är sådär att jobba kväll. Det är som ganska lugnt (om man inte jobbade i Byalaget i höstas, där var det verkligen full rulle) men samtidigt tycker jag att man drar sig hela tiden för att fara till jobbet. Man kan inte direkt hitta på någonting då man hela tiden känner att man har en tid att passa. Kollar på klockan hela tiden. Timmen innan man ska fara hinner man titta på klockan 100 gånger. 60 minuter kvar... 59 minuter kvar... 59 och en halv minuter kvar... Ni förstår nog var jag försöker komma:)

Dagens arbetspass var slöööööött. Det började med att jag hade ett besök bortsagt så min första timme spenderade jag i lokalens soffa med en katalog från "La redoute". Sedan åkte jag och en ordinare ut på en liten runda innan det var dags för middagsrasten. Sedan åkte vi en sväng till innan vi kom tillbaka till lokalen där vi satt ca 45 minuter. Vi tjattrade så mkt att tiden gick sabbt ändå:) Skjutsade hem henne (så att hon slapp ta bussen) innan jag fick komma hem. Ska ta mig en pannbiff som Henke har gjort ikväll. De är schvainigt goda:) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0