Donky punch och Ben & Jerry

Efter middagen på Anatolia, åkte jag och Henke till Kvantum där vi hyrde film för första gången. Det var ingen speciell film som jag ville se så Henke fick välja. Han ville se filmen "Donkey punch". Efter ca halva filmen sa Henke "vilken värdelös film". Jag höll med, så det slutade med att vi slog över till Melodifestivalen där den första röstningen hade avslutats. Tyckte Alcazar var ganska bra (trots att jag nu har glömt bort hur låten gick) och sedan tyckte jag faktiskt att den första låten kunde ha fungerat. Allt annat tyckte jag var dåligt. Ugglas är ju en underhållning i sin egen klass. Henke tål henne inte:)

Det bästa med myskvällen var att vi delade på en Ben & Jerry "half baked". Gott!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0