Fest fest fest

Igår var det dags för årets första utekväll. Det började med att Malin kom och hämtade mig kring kl 21. Vi åkte till henne för att vänta på skjuts in till stan. Kvällens dricka var vin, min nya favorit il Conte. Svepte halva flaskan redan på vår lilla förfest. Förfest nr 2 tog plats inne i stan, i punkthusen vid Bergnäsbron. Det var riktigt roligt, tycker bara synd om stackaren som bodde där. Ett vinglas gick sönder i tusen bitar och dessutom föll han omkull och slog axeln i soffbordet. Det lät som att skallen sprack men tydligen så var det alltså axeln. En rejäl smäll var det iaf. Då vinet tog slut begav vi oss in till stan. Jag var "kanon i arslet" och minns inte så mkt av promenaden dit. Då jag tänker efter så minns jag ingenting från det att vi lämnade utegården tills det att jag stod och betalade vid entrén. Sedan är det en dimma men jag vet att jag stoppade ner mina skinnhandskar i Malins väska (tror jag iaf) och att jag inte betalade garderoben (tror jag). Om jag inte hade hittat garderoblappen av en slump i väskan så skulle jag nog inte ens ha kommit ihåg att jag hängde in jackan. Mötte lite rånebor, bl.a. Linda;) Det minns jag.... Det börjar nu kännas så pinsamt för gårdagens festrunda slog alla rekord i minnesluckor.

Bedömde lite dåligt och skulle själv ha insett att festuppehåll i två månader, en kropp på 52 kg, 3 shots vodka, 750 ml rödvin = dålig kombination. Men det är sådant som händer och det jag minns var riktigt roligt. Jag har för mig att de t.o.m. spelade bra musik. Det lustiga är att trots att jag mådde piss då jag kom hem, så vaknade jag 07.30 och var då ganska pigg. Orkade inte ligga kvar så jag hoppade in i duschen. Blir aldrig bakis, har varit lite trött bara. Somnade på soffan vid 11-tiden och vaknade ca 45 minuter senare då Henke kom hem från en innebandymatch. Stackarn som spelade bakis...

Vet inte om jag är så sugen på att festa nästa fredag som vi löst har planerat. I så fall ska jag ta det vääääldigt lugnt.

Ikväll blir det myskväll med Tacos, glass och en bra film:)




Kommentarer
Postat av: Linnea

Hej.

Ja jag tycker att du kan följa på det där minus 30 :) Jag o bella har då köpt biljetter. Och så är det några som eventuellt ska haka på. men har inte hunnit prata med jsut nån ännu....

2009-02-22 @ 16:40:08
URL: http://thevoicesinmyhead.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0