Inget intressant...

Haha, skriver ett blogginlägg bara för att skriva:) Inget spec har hänt idag, har jobbat på Björksgatan mellan 07.15-16.00. Hade bl.a. en avlastning. Skulle sitta tre timmar men behövde bara vara där i 2 och en halv. Det gjorde nog ont i rumpan. Jag och farbrorn satt och såg på skidor. Kalla gjorde det förutsägbara (hon ramlade) men jag trodde inte att hon skulle tippa två gånger i två möjliga backar. Solen kikade in mellan persiennerna och stekte mig. Båda två somnade ett tag där i värmen. Eller vi blev tysta, sedan nickade jag till och då jag skärpte till mig så såg jag att herrn vid min sida också hade somnat. Annars har det varit ganska lugnt på jobbet:)

Har varit och tränat, har precis duschat och väntar nu på mat. 

Å just ja, för er som har missat så har kronprinsessan förlovat sig. Kände att jag var tvungen att nämna det i bloggen:) Mitt inlägg var ändå inte så superintressant i övrigt:)

kram  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0