Jobb på ledigheten

Ojoj, vad jag får vara ledig nu:) Och jag utnyttjar ledigheten till max:)

Började med en liten sovmorgon då Henke valde att promenera till jobbet på morgon. Själv sov jag till ca 9.00, klev upp någon gång kring 09.20. Ut på en morgonpromenad i friska luften och sedan den sedvanliga gröten med ett glas c-vitamin till frukost. Fick någon knäpp och började storstäda. Äntligen fick jag ork att rengöra bakom spisen, något som verkligen behövdes.

Kvällens träning fick ta sin plats på löpbandet. Tanken var att jag skulle powerwalka av lite av helgens godheter (gick upp nästan ½ kilo på 4 dagar) men då jag väl kom upp på löpbandet kände jag mig så pigg i kroppen att det blev en långdistanslöpning på 9 km. Det kändes verkligen bra med tankte på att det säkert är över 6 månader sedan jag sprang långdistans sist. Förra hösten var jag verkligen i form då jag sprang 7 km 3-4 dagar i veckan. Är definitivt sugen på att komma tillbaka i de gängorna igen:)

Lax till middag, sedan desperate och en päronsplitt:) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0