Lördag - Alla hjärtans dag

Vaknade 5 minuter innan väckarklockan. Jag och Henke skulle på stan innan fikat med Amen. Det blev lite shopping. Köpte bl.a. en kofta på Sisters som hade kostat 1000 kr men jag betalade bara 300 kr:) Fynd! Sedan blev det underkläder på H&M för nästan 500 spänn. Henke betalade ett "set" som en present på alla hjärtans dag:) Sedan åkte Henke och träna innan A-jun hade match. Amelia fick ersätta honom som shoppingkompis. Tillsammans med henne köpte jag en skjorta och en klänning/kjol på Indiska, samt en huvtröja på Jack & Jones åt Johan som fyllde 26 år dagen till ära. Vi fikade på Sub&co. På vägen till bilen halkade jag och för första gången i år hamnade jag i backen, mitt på Smedjegatan (!). En rejäl vurpa blev det och jag slog både rygg och skalle. Känner fortfarande av det i nacken:( Då choken hade lagt sig (man blir som lite skärrad då man har ramlat) rusade vi vidare till bilen och åkte ut till Storheden. Åkte om biltema och köpte olja, oljefilter, luftfilter och en lampa till positionsljuset. Morbror Tommy har monterat detta nu ikväll i ett försök att få bilen att gå igenom besiktningen.

Hos Johan blev det smörgåstårta och kladdkaka. Kroppsformen har inte tagit sååå mkt stryk av allt skräp som man har ätit i veckan, men för säkerhets skull blir det träning och förhoppningsvis en promenad imorgon om vädret tillåter. Jag är ju trots allt ledig så det ska jag väl hinna med:) Amelia ville även att jag skulle komma förbi på hennes jobb för lite sushi (detta kändes lite perverst på ett konstigt sätt). Är lite frestad. Är än så länge "sushi-oskuld". 

Nu ska jag sova alldeles strax. Henke har lovat pannkakor till frukost imorgon:)

Kram på er alla på alla hjärtans dag:D 
Och puss på älsklingen:)

Kommentarer
Postat av: Linnea

Den hette News Movie om jag nu inte minns fel.

Ett tips - Se den inte!



:)

2009-02-15 @ 23:28:13
URL: http://thevoicesinmyhead.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0