Nyttighetens biverkningar

Min hud är jättekonstig på vintern. Trots att jag har börjat smörja benen varje dag, så är de ändå jättetorra. Även mina utslag på armarna (de där vita mystiska) blir helt röda.

Därför har jag denna vecka gått in för att dricka mera vatten, så att huden "vattnas" inifrån. Detta har medfört en liten bieffekt. Två nätter i rad har jag vaknat mitt i natten och behövt gå på toaletten. 02.30 i förrgår (då jag iofs vaknade av sendrag i vaden) och 05.00 inatt. Detta är inte bra i längden då kroppen kan vänja sig att den ska pinka mitt i natten, så jag har infört "vattenförbud" efter 18.00 (med undantag för middagen). Förhoppningsvis hjälper detta, det är svinkallt i sovrummet så jag går inte upp så gärna:)

Var på gymmet 07.00 idag också:) Idag blev det dock styrketräning.
Ikväll blir det jobb 16.30-21.00. Imorgon har jag ett väldigt skönt pass på Björksgatan 12-16, och om jag inte såg fel så hade jag ett städ. Det gillar jag. Då blir det inte så många besök:)

Är sugen på att ta en promenad men termometern visar 14 och det är gränsfall. Gick på promenad då det var 16 och det var ingen höjdare... var är värmen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0