Onsdag - lilla lördag

Lätt dag idag på jobbet. Tyvärr blev det mkt onyttigheter. För det första har de en kaffeautomat på jobbet, vilket innebär att de har cacaocreme, gott om något. Kommer att bli beroende i sommar, måste försöka stå emot(!). Två koppar blev det idag. En till frukost och en efter maten. Vaknade 6.11 imorse och skulle då skjutsa in Henke till jobbet innan jag själv började kl 07.00. Tvätta ansiktet, borsta tänderna, byta om, upp med håret, lite smink, 2 hårdbröd i en matback och sedan iväg. Var på jobbet 06.49, först av alla;)

På eftermiddagen blev det dessutom en "chokladkaka", en twix. På detta lyckades jag smuggla hem en semla från jobbet. Pisk på fingrarna... Måste verkligen skärpa mig. Tänker på bilderna som Jenny visade för några veckor sedan då vi var och bowlade. Vi gick i åttan-nian och jag vägde typ 4 kg mer än idag och det syns då verkligen då jag tittar på gamla bilder. Jag brukar bli arg då Henke retar mig från studentbilderna men nu har jag börjat inse att min viktnedgång syns, framför allt i ansiktet.

Trots dagens intag av socker så ska jag orka bestiga löpbandet ikväll. Har nya hörlurar, fulladdad mp3 så nu går jag för en mil. Skriver ikväll hur det blev, om jag inte nu är helt utslagen:)


Snart helg!! wihi:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0