Så var denna dag slut...

Det är drygt att sluta 21 och börja 07.00 dagen efter. Har jobbat på Bergnäset idag mellan 13-21. Innan dess hann jag göra mig ett lunchbesök på "Asian kitchen" som tydligen ska vara Luleås bästa lunchrestaurang enligt Kuriren. Det var jag, Henke och nio från Henkes jobb. Lunchen var helt okej, kinabuffé och pizza:)

Är alltid lite rädd för att jag inte ska få ihop mina timmar varje månad så fram tills idag har jag varit väldigt nervös. Har inte haft så mkt jobb den senaste veckan så visst har svetten lackat titt som tätt. Men idag pep det till ordentligt i telefonen. Först dagens pass på Bergnäset, sedan blir det Flora 7-16 imorgon, Porsön 7-16 på torsdag och Porsön 8-14 på Fredag. Har även fått Björksgatan 12-16 fredagen 20/2. Jobba jobba:)

Har lite dåligt samvete nu ikväll då jag åt den där onyttiga lunchen + att det inte blev någon träning/motion idag. Imorgon blir det dock långdistans på löpbandet om kroppen känner sig pigg:)

Tyvärr så skriker magen efter mat just nu (blir alltid svinhungrig då jag jobbar kväll). Det blir väl kanske en hårdmacka och lite "desperata hemmafruar" med Henrik i soffan:)

Kommentarer
Postat av: Linnea

Jag tror det blir en sån där Toni&Guy..

Och ett sånt där dust it har jag, använder det för att få volym när jag fixar håret för det är det enda som sitter en hel dag i mitt hår...

2009-02-11 @ 11:10:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0