Trött

Igår somnade jag innan kl 21. Jag är svintrött ändå. Har haft delad tur idag, kändes sådär. Kunde iofs ta en promenad i finvädret men jag blev inte så mkt piggare av det. Jobbar dessutom nu 7.30-17.00 både torsdag och fredag, så det blir ingen vila. Är ganska less på jobbet också... har inte haft något direkt "flow" idag. Inte en sådan dag då man känner att "ingen är så bra på det här som jag" ;)

Har spanat in morgondagens schema och det såg inte sådär superroligt ut. Och tyvärr ser det nästan likadant ut på fredag och måndag. Haha, nej vilken pessimist, det är inte så farligt, är bara ohyggligt trött. Bäst att hoppa i sängen, förhoppningsvis har jag lite mer energi imorgon. I annat fall lär jag få det på löpbandet. Det är nästan så att jag längtar:)

Längtar till fredag och sedan helgen. Sova sova sova:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0