Vänner!

Från och med imorgon kommer jag att lägga mitt eget arbetsschema. Vill ni hitta på något någon dag i februari så hör gärna av er så gör jag mig ledig:) Ni kan skriva en kommentar här om ni har något roligt ni vill hitta på, eller skicka ett sms. Eller ring:) Amen och jag har redan en fika på G, ska vi kanske köra på lördag eller? Eller vill du återhämta dig från fredag?;) Kom ihåg att jag lägger schemat imorgon.

Var förresten på systembolaget idag. Har varit där ca 5-6 gånger sedan jag fyllde 20 år. Varenda gång har jag fått visa leg. Får ta det som en komplimang och det är även det jag gör. Får även vissa leg vid cigarett och snus handel, något som är lite mer pinsamt. Jag måste väl ändå se äldre ut än 18?

Btw, funderar på att kanske åka till Stockholm i Maj, någon som är sugen?:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0