Bortskämd kropp

Tänker inte göra någon större uppdatering just nu. Har nämligen en "super dag" för mig själv. Passar på att skämma bort mig själv nu då pojken är borta. Igår var jag med tjejerna (mer om detta i ett senare inlägg) och idag har jag skämt bort mig med sovmorgon (låg till 09.15 iaf), långpromenad, kladdkaka till frukost, shopping på stan och en tur i solariumet. Mer om min shopping senare.

Nu har jag nyss duschat. Har använt "Snow fairy" som jag fick av svärmor, så nu luktar jag som en liten sockervadd. Ska strax springa ner och snöra i en tvätt i maskinen, sen laga mat (det blir lax i ugnen), göra efterrätt (vaniljvisp, daim, digestive och hallon ihop, in i frysen = super), göra mig en drink, poppa lite popcorn, ladda hem några bra filmer och bara borra ner mig i soffan med kuddar och filtar. Nice nice.

I soffan blir det nog lite nagellack och hudkräm. En ansiktsmask innan allt börjar hade inte heller suttit fel. Köpte en svindyr idag som var "bäst i test". Den är rosa och kommer från Luneme, kostar 205 spänn (men 20 % på Lindex) och ska tydligen ge en ett litet "ansikts lyft". Får väl se vad den går för:)

Vi hörs imorgon:) kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0