Imorgon...

Jag har så mkt att göra imorgon att jag nog måste tacka nej om jag blir erbjuden jobb (om det inte nu är ngt kort pass till typ 11.30-12.00. Förhoppningsvis slipper jag jobberbjudanden för en gångs skull, är ju så dålig på att säga nej.

Har varit i farten hela dagen. Jobbat i Gammelstan mellan 07.30-11.30. Sen hem och äta lunch innan det bar av till Alvik för ett pass på deras äldreboende mellan 13-17. Hämta Henrik, hem och äta, sedan till Henriks brorson på fika (han fyllde 10 år i söndags). Till Helex för lite träning, en sväng förbi Kvantum och till sist hemma vid 22. Lite prat och bus med pojken som åker till Umeå imorgon och blir där hela helgen:( Jag ska passa på och försöka vara ledig på lördag (åtminstone kvällen) och ligga i soffan med en godispåse och en riktigt bra film. Hoppas att dessa planer håller i sig:)

Imorgon blir det skoj med Jenny och Linda:) Får se om jag får upp någon planering över morgondagen (under morgondagen).

kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0