Mot prästholm

Kom precis tillbaka från en promenad. Det är verkligen härligt ute idag, trots att det snöar:) Väntar på att Henke ska komma tillbaka från hockeyn så att vi kan åka till Prästholm. A-jun spelar och han är trogen sekretariatet. Robert är på Gran Canaria (är inte alls avis) så det blir bara jag, Henke och pappa ikväll. Pappa skrev att vi skulle äta ute eftersom "pållarna fortsätter springa som han vill". Dessutom längtar jag efter min nya Glamour som kommer till Prästholm, liksom all min andra post. Jag vet, jag har bott på Kallkällan i snart två år och har ännu inte gjort någon adressändring. Har inte haft några problem med att all post kommer till Prästholm då jag är där ganska ofta. Post från tandläkaren m.m. öppnar dessutom pappa:)

Nu ska jag duscha.

Trevlig söndagkväll:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0