Motion med träningsvärk och pizza...

Vaknade med världens träningsvärk i magen (som startade redan igår kväll). Drog mig ut på en morgonpromenad vid  08.30. Kom hem, åt frukost och kröp ner i sängen med Henke för att se lite desperate housewives. Sedan gick jag på stan en sväng innan det bar av till Helex. Orkade inte träna någonting p.g.a. min ovanligt onda träningsvärk, så jag drog några längder i bassängen istället. Det var roligt att simma för en gångs skull, även om jag inte är något större fan av det.


Henke har alltid klagat på mitt mellanrum mellan stortån och de övriga tårna. Gör det mig till en bättre eller sämre simmare mån tro?:)

I sann träningsanda beställde vi pizza till lunch/middag:) Min favorit, som jag kör stenhårt på, är calzone med ananas. Förut hade jag problem med om jag skulle beställa calzone eller hawaii, men nu är det problemet alltså löst:)

Har precis avslutat andra säsongen av desperate och väntar nu på att gå på ett möte kl.18.30 ang. renoveringen som startar i februari:)

Jobb imorgon 7.30-17.00

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0