Söndag

Jag hade planerat en ledig dag idag. Jag skulle göra om bloggen m.m. Nu blev det inte riktigt så. De ringde nämligen från jobbet igår kväll och ville att jag skulle jobba 7.30-14.00. Kunde inte tacka nej så idag är det tionde dagen i rad som jag jobbar. Dessutom ska jag jobba imorgon och på tisdag så det blir alltså 12 dagar i rad innan jag är klar. Från den ljusa sidan känner jag ingen press på att få ihop mina timmar denna månad:)

Har precis kommit hem. Jag och Henke har först varit och pumpat däcken inför bilbesiktningen. De två högra hjulen hade bara 1,5 kg luft i sig (Det ska vara 2,4 kg för er som inte vet). Jag och Henke konstaterade att det berodde på att Henrik sitter på den högra sidan:)

Nu ska jag städa medan Henke lagar mat. Svärmor och svärfar kommer kl 18.00. Det blir lamm till middag och sedan efterrätt:)

Ska fixa bloggen någon annan dag...

Kommentarer
Postat av: Amelia

Fan vad gott med lamm. På Diamant har de skitgoda lammrätter, vi borde gå dit någon gång. Fast vi har redan varit där, visst? De har höjt priset nu, de jävlarna.

2009-01-18 @ 19:03:13
URL: http://flicktankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0