Tip-top...?

Kom hem för ca 30 minuter sedan, dagen har varit lång. Jobbet har dock varit väldigt behagligt. Avlastning hos en som låg och sov i två timmar + städat hos en herre med samma namn som en tecknad seriefigur (haha, skulle jag berätta namnet skulle ni nog skratta lite). Det är inte typsiskt svenskt direkt:)

Hur som helst, de på jobbet är lite oroliga för mig. Jag berättade för en kollega att jag var nära att svimma hos en kvinna i förrgår. Det har hänt flera gånger förr och jag anar att det beror på mitt låga blodtryck, i kombination med att jag är lite känslig för vissa lukter. Det började med att jag började kallsvettas bakom öronen och i nacken. Sedan började det bara flimra för ögonen. Jag kämpade med att sätta i de sista två rullarna i tantens hår och frågade om hon ville att jag skulle vädra i hennes sovrum. Med slutna ögon gick jag snabbt till sovrummet och la mig på golvet. "Ska jag dra till i sängen också?", ropade jag liggandes från golvet. Ett par snabba drag i lakanet och jag var ute 2 minuter senare.

Väl i trappuppgången lade jag mig på golvet. Hoppas ingen ser mig, var min enda tanke. Gick som en ostbåge till hissen (hade som tur var lokalen i samma hus) och snabbade mig in i vilorummet. 5 minuter senare var yrseln borta.

Som sagt var berättade jag detta till en kollega som nu verkar ha mig under uppsikt. Hela jobbet vet att jag tränar mycket och jobbar hela tiden men jag äter ganska ofta:)

Jag lider ingen brist på c-vitamin i alla fall. Tar en varje morgon till gröten:)


Linda tipsade mig om grapefrukt och lime men min personliga favorit är hallon...
De hade tre för 49 :- på kvantum, där av antalet:)

Till min sjuka bejbi, love you...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0